viernes, 21 de octubre de 2011

Carlos Mora




Bon divendres a tots!

Avui, per acabar la setmana, penjo una foto d’un dels millors jugadors de vòlei que he conegut. Els que us moveu pel vòlei platja de ben segur que ja el coneixeu, i els que us moveu pel vòlei pista estic segura que també n’heu sentit a parlar.

Aquest noi de 21 anys es diu Carlos Mora Sabaté, i forma part del conjunt dels germans Mora, un dels noms més temibles en competicions de vòlei platja 2x2.

Juga a vòlei des dels 12 anyets i dels 15 als 18 va estar a la Blume.
Un cop va poder pujar a sènior, als 18 anys i fins als 21, en Carlos ha estat jugant a Superlliga amb el CV Sant Pere i Sant Pau (SPISP), de Tarragona.

Des del passat mes de maig d’aquest mateix any 2011 havia tancat el fitxatge per anar a jugar a Palma de Superlliga, però a 10 dies de començar la pretemporada el van trucar que per causes econòmiques renunciaven a la categoria.
Dos dies més tard, el Saragossa el trucava per fitxar per ells, ja que s’havien assabentat que estava lliure.

A més, l'any 2009 amb 19 anys va participar als jocs del Mediterrani de Pescara amb la selecció espanyola i van fer plata.

També ha participat en diversos tornejos de vòlei platja, entre ells els universitaris de Catalunya i Espanya.

Aquesta foto és d’aquesta temporada 2011-2012, en un partit de lliga vestint samarreta del Saragossa.

Com veieu, aquest jove jugador ja té una trajectòria molt intensa i ha passat pels millors equips, tot i que encara li queda molt per recórrer a la seva vida i estic segura que acabarà essent un dels més grans del vòlei.

Carlos, des d’aquí t’envio un salut i una forta abraçada!

I a tots vosaltres us desitjo un bon cap de setmana i com sempre.....

Salut i Bon Vòlei !!



Buen viernes a todos!



Hoy, para acabar la semana, cuelgo una foto de uno de los mejores jugadores de voley que he conocido. Los que os movéis por el voley playa seguro que ya lo conocéis, y los que os movéis por voley pista estoy segura que también habréis escuchado hablar de él.

Este chico tiene 21 años y se llama Carlos Mora Sabaté, forma parte del conjunto de los hermanos Mora, uno de los nombres más temidos en competiciones de voley playa 2x2 en Catalunya.

Juega a voley desde los 12 años y de los 15 a los 18 estuvo en la Blume.
Una vez subió a sénior, a los 18 años y hasta los 21, Carlos ha estado jugando en Superliga con el CV Sant Pere i Sant Pau (SPISP), de Tarragona.

Des del pasado mes de mayo de 2011 había cerrado el fichaje para ir a jugar a Palma de Superliga, pero a 10 días de empezar la pretemporada lo llamaron que por causas económicas renunciaban a la categoría.
Dos días más tarde, el Zaragoza lo llamaba para fichar por él, ya que se habían enterado de que estaba libre.

A más, el año 2009, con 19 años, participó en los juegos del Mediterranio en Pescara con la selección española y ganaron la plata.

También ha participado en diversos torneos de voley playa, entre ellos los universitarios de Cataluña y España.

Esta foto es de esta temporada 2011-2012, en un partido de liga vistiendo la camiseta del Zaragoza.

Como veis, este joven jugador ya tiene una trayectoria muy intensa y ha pasado por los mejores equipos, aunque aún le queda mucho por recorrer en su vida y estoy segura de que acabará siendo uno de los más grandes del voley.

Carlos, desde aquí te envío un saludo y un abrazo muy fuerte!

Y a todos vosotros os deseo un buen fin de semana y como siempre...

Salud y buen voley !!

No hay comentarios:

Publicar un comentario