Evolución del blog


Voleiblog va començar essent un blog gironí tant de vòlei platja com de vòlei pista on jugadors de la província tenien el seu lloc. D'aquí el seu nom.
Poc a poc i en menys d'un mes, aquest blog ha passat a ser internacional de manera que ara s'informa de jugadors d'arreu d'Espanya i inclús Europa. Aquest canvi ha succeït degut a la demanda que aquest blog ocasiona en altres jugadors i espectadors en un àmbit més extens dintre d'aquest gran esport.
Essent originament un blog en català, s'ha passat a traduïr la informació a tots dos idiomes per tal que la gent d'arreu del món pugui entendre un idioma més universal com és el castellà.

Esperem fer grans coses amb aquest blog i que tothom pugui gaudir-ne!! Us engresco a participar activament i comentar, no tingueu por, recordeu que és el vostre blog!


Voleiblog comenzó siendo un blog gerundense tanto de volley playa como de volley pista dónde jugadores de la provincia tenían su lugar. De aquí proviene su nombre.
Poco a poco y en menos de un mes, éste blog ha pasado a ser internacional de modo que ahora se informa de jugadores del resto de España y incluso Europa. Este cambio ha sucedido debido a la demanda que ocasiona el blog en otros jugadores y espectadores de ámbito más extenso dentro de este gran deporte.
Siendo en su origen un blog catalán, se ha traducido la información a ambos idiomas para que la gente del resto del mundo pueda entender un idioma más universal como es el castellano.


Esperemos hacer grandes cosas con este blog y que todo el mundo pueda disfrutar-lo!! Os animo a participar activamente y comentar, no tengáis miedo, recordad que éste es vuestro blog!




Voleiblog

No hay comentarios:

Publicar un comentario