martes, 10 de enero de 2012

Lunes de vídeo X



Hola de nouu!!

No, no m'he tornat boja, sé que som dimarts però després de totes aquestes llaaargues vacances volia reprendre el blog ahir dilluns, però no va poder ser osigui que faig com si avui fóssim dilluns i, com no, aquí teniu el vídeo d'aquesta setmana!

Es tracta d'un resum del jugador Wilfredo León, alies "El Rey León"

Wifredo León Vanero té 18 anys, va néixer el 31 de juliol de 1993. Aquest jove jugador de 2,03 metres d'alçada i 95 kg juga amb la selecció cubana i s'ha convertit en un dels millors jugadors d'aquest país. Remata a 3,5 metres i bloqueja a 3,46 (casi res)!

Va començar a jugar a vòlei als 7 anyets i des de llavors té una gran col·lecció de medalles que les ha anat acumulant des del 2002 fins ara!

El passat mes de maig de 2011 va ser nomenat capità del seu equip cubà de voleibol en substitució del seu company Roberlandy Simón.

Espero que gaudiu del vídeo!

Salut i espero que aquestes festes us hagin anat de luxe!!!

Bon vòlei


Hola de nuevoo!!


No, no me he vuelto loca, se que somos martes y no lunes pero después de todas estas laaargas vacaciones quería retomar el blog ayer lunes, pero no pudo ser osea que hago como si hoy fuéramos lunes y, como no, aquí tenéis el vídeo de ésta semana!


Se trata de un resumen del jugador Wilfredo León, alias "El Rey León".


Wilfredo León Vanero tiene 18 años, nació el 31 de julio de 1993. Este joven jugador de 2,03 metros de altura y 95 kg juega con la selección cubana y se ha convertido en uno de los mejores jugadores de su país. Remata a 3,5 metros y bloquea a 3,46 (casi nada)!


Comenzó a jugar a voley a los 7 añitos y desde entonces tiene una gran colección de medallas que ha ido acumulando desde 2002 hasta el día de hoy!


El pasado mes de mayo de 2011 fue nombrado capitán de su equipo cubano de voleibol en substitución de su compañero Roberlandy Simón.


Espero que disfrutéis del vídeo!


Saludos y espero que os hayan ido de lujo las fiestas!!!


Buen voley

No hay comentarios:

Publicar un comentario