lunes, 21 de noviembre de 2011

Lunes de vídeo V



Leonel Marshall


Avui a falta d'un vídeo, us en penjo dos!

El primer es un vídeo introductori per aquells que no conegueu encara a en Leonel Marshall. 
Aquest jugador és sobradament conegut al món del voleibol pel seu gran salt.
Va néixer el 25 de setembre de 1979 a Cuba, té 32 anys, i els seus pares eren jugadors professionals de vòlei. Ha jugat amb la selecció cubana en un dels seus moments més àlgids.
Destaca pel seu salt, es comenta que ha arribat a saltar 1.27 metres! Per a molts, és el Michael Jordan del vòlei!
Medeix 1.98 metres d'alçada cosa que el condiciona com a un gran atacant i bloquejador.
El primer vídeo és una recopilació del seu joc, un vídeo necessari i introductori del segon, en el que us presento una jugada de les seves amb marca pròpia made in Marshall.

Des de la posició de defensa, Leonel ataca amb un zaguero imparable, enganxant una pilota que venia directament del camp contrari, una FreeBall majestuosament solucionada per Marshall.

Increïble!!!!!

*FreeBall: és quan una pilota passa "inofensivament" cap al nostre camp. L'equip atacant no pot arribar a fer jugada d'atac i la pilota passa a l'altre camp sense ser un remat o una finta, acostuma a ser una bola molt fàcil d'agafar i és l'oportunitat clau per a què l'altre equip munti la seva jugada.


A falta de un vídeo, hoy os cuelgo dos!

El primero se trata de un vídeo introductorio para aquellos que no conozcáis aún a Leonel Marshall. 
Éste jugador es sobradamente conocido en el mundo del voleibol por su gran salto.
Nació el 25 de setiembre de 1979 en Cuba, tiene 32 años, y sus padres eran jugadores professionales de volley. Ha jugado con la selección cubana en uno de sus momentos álgidos.
Destaca por su salto, se comenta que ha llegado a saltar 1.27 metros! Para muchos, es el Michael Jordan del volley!
Mide 1.98 metros de altura cosa que lo condiciona como un gran atacante y bloqueador.
El primer vídeo es una recopilación de su juego, un vídeo necesario y introductorio para el segundo, en el que os presento una jugada de las suyas con marca propia made in Marshall.

Des de la posición de defensa, Leonel ataca con un zaguero imparable, pinchando una pelota que venía directamente de campo contrario, en una FreeBall majestuosamente solucionada por Marshall.

Increíble!!!!!

*FreeBall: es cuando una pelota pasa "inofensivamente" hacia nuestro campo. El equipo atacante no puede llegar a hacer jugada de ataque y pasa la pelota al otro campo sin ser un remate o una dejada, suele ser una bola muy fácil de coger y es la oportunidad clave para que el otro equipo monte su jugada.


No hay comentarios:

Publicar un comentario