miércoles, 23 de noviembre de 2011

Obán Vázquez



Obán Vázquez

Té 21 anys i viu a Castelló de la Plana, Valencia.

Foto 1. Vòlei pista
Va començar a jugar fa 11 anys (amb 10 anyets) a les escoles municipals del club voleibol L’Illa-Grau de Castelló. Essent aleví, va començar a jugar en els equips federats del club fins a dia d’avui.
Durant el seu pas per totes les categories inferiors ha quedat campió autonòmic i d’Espanya quan era cadet i infantil, a més de participar en les seleccions autonòmiques aconseguint medalles en tots els campionats.
Avançat al seu nivell, quan li tocava pujar a juvenil va començar a entrenar amb el primer equip del club, que actualment juga a Superlliga, i amb ells s’ha quedat.

Foto 2. Vòlei platja
Pel que fa al vòlei platja, ha competit gairebé sempre amb Daniel Herrera, quedant campió d’Espanya en categories inferiors i participant al campionat del món sub19 a La Haya.
Actualment, participen al circuit català i nacional.


Obán Vázquez

Tiene 21 años y vive en Castellón de la Plana, Valencia.

Foto1. Volley pista
Comenzó a jugar hace 11 años (con 10 añitos) en las escuelas municipales del club voleibol L’Illa-Grau de Castellón. Siendo alevín, comenzó a jugar en los equipos federados del club hasta el día de hoy.
Durante su paso por todas las categorías inferiores, ha quedado campeón autonómico i de España cuando era cadete e infantil, a más de participar en las selecciones autonómicas consiguiendo medallas en todos los campeonatos.
Avanzado a su nivel, cuando le tocaba subir a juvenil comenzó a entrenar con el primer equipo del club, que actualmente juega en Superviga, i con ellos se ha quedado.

Foto 2. Volley playa
En lo referente al volley playa, ha competido casi siempre con Daniel Herrera, quedando campeón de España en categorías inferiores y participando en el campeonato del mundo sub19 en La Haya.
Actualmente, participan en el circuito catalán y en el nacional.



No hay comentarios:

Publicar un comentario