sábado, 26 de noviembre de 2011

Selecciones UdG

 Selección Volley masculino UdG (equipo de azul)

Selección Volley femenino UdG


Avui vull actualitzar amb les seleccions de vòlei masculí i femení de la Universitat de Girona per homenatjar-les pel seu bon joc i la seva alegria i cohesió com a equips!

Ambdues seleccions estan formades per jugadors i jugadores que molts d'ells no havien jugat mai junts amb la dificultat que això comporta, tot i així, ho han donat tot a la pista i han demostrat un gran valor i una força que ens destaca com a gironins!

Pel que fa a l'equip masculí, que malauradament ha quedat fora de la competició, agrair-los la predisposició d'aquest any de lluitar en nom de la UdG. Han fet un gran joc que per desgràcia no s'ha vist reflectit en el resultat dels partits. Ànims i força que l'any vinent ja us tindran por quan us vegin venir!

I en relació amb l'equip femení, donar ànims per lluitar el partit que els queda, contra la UVic, després d'un contundent 3-1 contra la URV a casa i una mala gestió en el 3-0 contra la UdL (25-21, 25-23, 25-20), a Lleida. El partit contra la UVic el pròxim dimecres 30 de Novembre decidirà si passen o no a Semifinals.
Molta sort i recordar que ho podem fer, com diria Obama "Yes, we can!", ens sobren ganes i nivell i si ho donem tot estic segura que serà un gran partit i guanyarem!

El partit es disputarà dimecres vinent dia 30 a les 12:00h al pavelló de Palau, a Girona! UdG vs UVic
Veniu a animar!!!

Amunt el vòlei gironí!

Hoy quiero actualizar con las selecciones de volley masculino y femenino de la Universidad de Gerona para homenajearles por su buen juego y su alegría y cohesión como equipos!

Ambas selecciones están formadas por jugadores y jugadoras muchos de los cuales no habían jugado nunca juntos con la dificultad que ello conlleva, aún así, lo han dado todo en la pista y han demostrado un gran valor y una fuerza que nos destaca como gerundenses!

En lo que se refiere al equipo masculino, que desgraciadamente ha quedado fuera de la competición, agradecerles la predisposición de éste año por luchar en nombre de la UdG. Han hecho un gran juego que lamentablemente no se ha visto reflejado en el resultado de los partidos. Ánimo y fuerza que el año que viene ya os tendrán miedo cuándo os vean llegar!

Y en lo que refiere al equipo femenino, dar ánimos para luchar el partido que les queda, contra la UVic, después de un contundente 3-1 contra la URV en casa y una mala gestión en el 3-0 contra la UdL (25-21, 25-23, 25-20), en Lleida. El partido contra la UVic el próximo miércoles 30 de Noviembre decidirá si pasan o no a Semifinales.
Mucha suerte y recordad que lo podemos hacer, como diría Obama "Yes, we can!", nos sobran ganas y nivel y si lo damos todo estoy segura que será un gran partido y ganaremos!


El partido se disputará el miércoles que viene día 30, a las 12:00h en el pavellón de Palau, en Gerona! UdG vs UVic
Venid a animar!!!

Arriba el volley gerundense!

1 comentario: